عاشقانه

دلگویه های یک جان عاشق

عاشقانه

دلگویه های یک جان عاشق

عاشقانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

نسکافه های عاشقانه

نمی دانم چرا وقت نسکافه این قدر دلتنگ تو می شوم.

تا آب کتری جوش بیاید هزار بار دلم برایت قل می زند.

سر نسکافه فوری را که باز می کنم فوری سر حرف های دلم باز می شود و بلند بلند توی سینه فریادت می زند.

آب را که روی ماده می ریزم حس می کنم دارم در گرمای وجودت حل می شوم.

قاشق را آرام آرام توی لیوان تکان می دهم تا یکبار دیگر حس غرق شدن در نگاهت را تجربه کنم.

راستش را بخواهی

دیروز می خواستم دو تا فنجان بریزم!

جلوی یکی بنشینم و بگویم "خیلی دوستت دارم، خیلی زیاااااد"

بعد بروم پشت فنجان تو و با همان لحن همیشگی ت بگویم "می تو"

تصورت کردنت هم زیباست رویای مننسکافه های عاشقانه

  • ۹۴/۰۶/۲۸
  • عاشق بی تاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی