عاشقانه

دلگویه های یک جان عاشق

عاشقانه

دلگویه های یک جان عاشق

عاشقانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

پردازش همیشگی

نمی دانم همه لپ تاب ها اینطوری هستند یا فقط مال من؟

گاهی روشنش که می کنم پردازنده ش درگیر یک سری کارهای جانبی می شود و صدای فن ش سر به فلک می کشد. حسابی گرم می شود و خیلی زود باتری خالی می کند.

امروز خودم هم اینطوری بودم. از همان لحظه که بیدار شدم داغ داغ بودم. قلبم تندتند می زد و کالری ها را هورت می کشید. در قسمت نیمه خودآگاه روحم، جوری عاشقانه دوستت داشتم که دلم ضعف می رفت. به هر چیزی که فکر می کردم و مشغول هر کاری هم که بودم قسمتی از ذهنم فقط مشغول تکرار نام قشنگ تو بود.

با این آتش عشقی که درون من به پا شده همین روزها است که حسابی ذوب شوم و تبدیل شوم به یک مجنون لاغر و خوش اندام!

پردازش همیشگی

  • ۹۴/۰۶/۲۸
  • عاشق بی تاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی