عاشقانه

دلگویه های یک جان عاشق

عاشقانه

دلگویه های یک جان عاشق

عاشقانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

دیازپام های خیس

این روزها واقعا به یک تسکین دهنده احتیاج دارم!

فکر می کنم صدایش می کنند مسکن و کمی قوی تر که می شوند لقب شان می شود آرام بخش!

نه که فکر کنی به آرامش نیاز دارم ها، نه ! عاشق همین ناآرامی هایم هستم.

اما فکر کنم گاهی جانم نمی کشد

کم می آورد

تو را کم می آورد

آن وقت می رود سراغ این مسکن ها

آرام بخش هایی که قطره قطره از چشم ها می آیند و آرام می بخشند به جان های عاشق!

قطره هایی که شاید می آیند تا تو را ببینند اما نبودنت تنها خاطره عمر کوتاهشان است.دیازپام های خیس

  • ۹۴/۰۶/۲۹
  • عاشق بی تاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی