عاشقانه

دلگویه های یک جان عاشق

عاشقانه

دلگویه های یک جان عاشق

عاشقانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

گاهی چقدر از خودم خوشم می آید.

چقدر به خودم احسنت می گویم.

حس می کنم شایسته همه آفرین های دنیا هستم.

واقعا چطور در اولین نگاه ها فهمیدم؟

وقتی هنوز نمی شناختمت.

وقتی هنوز سیر ندیده بودمت.

وقتی هنوز نچشیده بودمت.

با این همه چیزهایی که از تو نمی دانستم

با این همه زیبایی هایی که از تو ندیده بودم

همان اول کار

نامت را شاهزده گذاشتم.

شاهزاده رویاهای منشاهزاده رویاها

  • ۹۴/۰۷/۰۲
  • عاشق بی تاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی