عاشقانه

دلگویه های یک جان عاشق

عاشقانه

دلگویه های یک جان عاشق

عاشقانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

شما

شما گفتن به شما راحت است.

فعل جمع به کار بردن در مقابل شما ساده است.

محترم بودن در حضور شما آسان است.

همه وجودم پر از احترام به شما است.

سراپا تعظیم در مقابل شما هستم.

همه هستی ام خاکساری در پیشگاه شما است.

این طور رفتار کردن در مقابل بزرگی های شما که کاری ندارد.

چیزی که سخت است ساکت بودن است.

چیزی که سخت است سرپوش گذاشتن روی دوستت دارم ها است.

چیزی که سخت است ساکت کردن وجودی است که دم به دم دوست دارد فدایت شود. قربان صدقه ات برود.

چیزی که سخت است جابجا کردن تو با شما نیست. جایگزین کردن عزیزم با شما است.

با تک تک سلول های وجودم عاشقانه دوستت دارم. دوستت دارم . دوستت دارم. دوستت دارم....شما نه عزیزم

  • ۹۴/۰۷/۱۲
  • عاشق بی تاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی